donderdag 18 juli 2013

Zoek de verschillen + vervolg van de reis

Peter uit België heeft precies dezelfde tent als ik. Maar Peter heeft een zwarte fiets en ik een grijze. Peter heeft 3 weken door Finnmark gefietst en vliegt morgen vanaf Kirkenes terug naar Zaventem. Peter is docent Wiskunde voor de hoogste klassen van het secundaire onderwijs. We hebben veel gekletst, België-Nederland vergeleken en thee gedronken. Dat was gezellig.

Ik blijf tot zondag nog hier rond Kirkenes hangen. Morgen een overmorgen maak ik dagtochten in de buurt. Zondag vlieg ik dan naar Oslo. In Oslo bezoek ik dinsdag een paar Duitse vrienden. En dan fiets ik langs het laatste stukje Noorse kust dat ik nog niet heb gezien, terug naar het startpunt van mijn Noorwegen trip: Kristiansand. Van daar steek ik met de veerboot over naar Denemarken en volg ik de Noordzee fietsroute terug tot Nederland. Meer details volgen, maar ik ga nu snel naar binnen, want ik wordt hier lek gestoken door de muggen! (Binnen geen internet).

2 opmerkingen:

  1. hoi Hans,
    Kun je nu zeggen dat je de Noordkaap hebt gerond?
    jaaph

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jaap, als ik nog een klein stukje in het Zuiden fiets mag ik zeggen dat ik heel de kust van Noorwegen heb gerond! De Noordkaap heb ik gezien ;) groetjes, Hans

    BeantwoordenVerwijderen