zondag 28 juli 2013

De route van zondag 28 juli

Hirtshals - Thisted (aan het Limfjord): 167 km

Vanaf Hirtshals heb ik het Deense deel van de North Sea Cycle route (= de Westkustroute, route nr. 1) gevolgd. De route slingert in Noord Jutland over rustige wegen door een glooiend landschap met brede duingebieden. Grote delen van de route zijn onverhard. de route is perfect bewegwijzerd. Ik heb maar weinig hoeven zoeken vandaag.

Bij Hjardemal heb ik de Kustroute verlaten en ben ik de laatste 25 km binnendoor naar Thisted gefietst. Thisted ligt aan het Limfjord en is een wat grotere plaats. Dat leek me ook handig om even boodschappen te doen. Rond 18.00 uur kwam ik door Osterild. Daar heb ik uitgebreid gedineerd: entrecote met verse aardappels en een gemengde salade. Erg lekker!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten