maandag 15 juli 2013

Winkel dicht...

Ik had vanochtend op de camping gevraagd waar ik onderweg boodschappen zou kunnen doen. Winkels zijn hier schaars. De eerstvolgende gelegenheid iets eetbaars te kopen zou in Lebesby zijn. Dat is na 90 km. De volgende winkel is nog eens 115 km verderop. Verder is er geen gelegenheid onderweg iets te kopen. Handig te weten. In dit land ga je dus niet even snel terug naar de winkel voor een pakje suiker!

Het was nogal een domper dat de winkel in Lebesby gesloten was, toen ik er vanmiddag iets na vijven aan kwam. Niet handig op maandag. Ik ben aardig door mijn voorraad heen. Ik zal niet verhongeren. Maar het wordt wel op een houtje bijten. Echt veel eten heb ik niet meer bij me.

Update: ik heb een pak tagliatelle van de campingbaas in Ilfjord gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten