vrijdag 26 juli 2013

Luie dag

Vandaag geef ik toe aan het vermoeide gevoel van de laatste 2 dagen. Ik heb wat moeite na Oslo weer op gang te komen met het fietsen. Op de een of andere manier schiet het niet op. Ik heb gisteren en eergisteren best aardige afstanden afgelegd, maar omdat het slingerroutes zijn, die niet logisch door lopen, ik telkens stop om de weg te zoeken, wordt het hoofd een beetje moe. Daar speelt ook het gevoel mee dat ik bijna "klaar" ben met Noorwegen. (Verder is het hier heel mooi en geniet ik van het mooie weer!)

Gisteravond heb ik (online) de veerboot naar Denemarken geboekt. Deze vertrekt pas morgen aan het eind van de dag uit Kristiansand. Dat geeft rust. Eigenlijk had ik gepland vanavond in K-sand te kamperen. Dat hoeft dus helemaal niet. Als ik morgen maar in de loop van de middag in K-sand aan kom is het prima. Daarom neem ik het er vandaag een beetje van. Ik ben vpas om half elf vanochtend van de camping vertrokken (zo kon ik de tent en slaapzak eens goed drogen en luchten - het was allemaal nogal klam geworden omdat het s nachts geregend had en de spullen s ochtends nat waren ingepakt). En om 12 uur zit ik al weer aan de lunch (amper 25 km gefietst), met internet pauze en een vitamine rijke snack. Het lijkt wel vakantie! Straks ga ik misschien weer een stukje fietsen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten