woensdag 24 juli 2013

Back on track

Vandaag, woensdag 24 juni, ben ik weer terug op de "north sea cycle route - nr. 1". Als ik nu goed de bordjes volg dan kom ik vanzelf uit in Kristiansand = het startpunt van mijn "rondje Noorwegen". "Bordjes volgen" is makkelijker gezegd dan gedaan. Bordjes willen nog wel eens ontbreken en staan op de meest onmogelijke plekken. Het voordeel van een uitzette route is dat je over wegen en paden komt die je anders nooit zou nemen. Dat vind ik de moeite van het zoeken en het af en toe verkeerd fietsen absoluut waard.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hans, heb een tijdje door drukte op het werk je blog niet gelezen. Het "noorden" verhaal blijft mooi en Oslo ook.Maar dachtover je terugreis. Wat doe je nou.
    Groet Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi alex, ik vind weg fietsen ook leuker danterug fietsen. maar ik wil ook eenkeer maar huis. vandaar :-)
    groetjes Hans

    BeantwoordenVerwijderen