dinsdag 16 juli 2013

2e ontbijt

Vandaag stond ik even op rantsoen. Voor het ontbijt had ik namelijk alleen een pakje Hartkeks, twee plakjes kaas en jam. Voor onderweg had ik verder nog een beetje studentenhaver en 4 mueslirepen. Beter iets dan niets, maar dit was dus niet echt veel. Na 65 km heb ik zojuist hier in het dorp Tana een brood, kaas en koekjes kunnen kopen. Naast me ligt voor 98 NOK (=14 euro) boodschappen op de grond. In Tana Bru, over 25 km is een grotere winkel. Daar doe ik dan wel de rest van de inkopen. Nu ben ik eerst blij met een gevulde buik. Ik hoop dat het gelijk wat beter fietst, want het schoot niet zo op vandaag.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hans,lees regelmatig je verhalen. Heel leuk en zo herkenbaar. Nog veel plezier de komende de dagen en wel goed blijven eten.
    Groet, Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Alex, ik heb vanmiddag voor 35 euro eten gekocht. nu druk bezig gaat op te eten. datgaat hier snellerdan je denkt. ;-) groet!

    BeantwoordenVerwijderen