zaterdag 13 juli 2013

Tussenstop op de camping

Ik heb de tent opgezet op Kirkeporten Camping - "the northernmost camping in the world". Hier heb ik snel wat gekookt (spinaziesoep met rijst, champignons en ui -lekker!) en na het eten stap ik straks nog een keer op de fiets voor het laatste stukje naar de Noordkaap. Het is nog droog en het blijft hier sowieso heel lang licht. Het is van hier 15 km tot de kaap met een klim van 350 hoogtemeters tussendoor. Dat gaat makkelijk op een fiets zonder bagage!

De camping ligt mooi tussen een vissersdorpje aan zee en een binnenmeertje. De foto laat het uitzicht op het meertje voor de tent zien. Ik wist niet hoe snel ik de camera moest pakken, toen deze jongen voorbij kwam. Die haast was echter helemaal niet nodig. Er volgde namelijk gelijk nog een hele kudde. Je ziet hier overal rendieren rondlopen. Mooie beesten!

1 opmerking: