woensdag 19 juni 2013

Update woensdagavond

Ik heb vanmiddag treintickets gekocht voor Mosjoen-Trondheim heen en weer. Morgen steek ik eerst met de ferry het Trondheimfjord over en fiets ik vervolgens richting Kystriksveien (de kustroute FV17.
Het weerbericht voor de komende 2 dagen is verrassend goed: weinig wind, redelijk droog en warmer! Eerlijk gezegd kan ik dat niet echt geloven. Vandaag was het namelijk mooi zonnig en warm tot een uur of drie, toen betrok het, begon het hard te waaien en nu is het koud en plenst het al weer een uur of twee. Ik zie het wel. Vroeg naar bed en hopen dat het morgenochtend droog is.

Vanavond ben ik op de camping weer een fietsreiziger tegen gekomen: Alan uit Zwitserland. Alan is in 4 weken van Zwitserland tot hier gefietst (2700 km) en op weg naar de Noordkaap. Wij zullen elkaar de komende dagen vast vaker zien. Alan ziet er trouwens heel Hollands uit op zijn nagelnieuwe "Koga-Miyata handbuilt in the Netherlands" vakantiefiets, maar hij spreekt Duits als een Fransoos. Dat klinkt leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten