zondag 16 juni 2013

Een lift door de tunnel

Ik had me gisteren nogal verkeken op de oversteek naar Molde. Ik dacht dat het een brug was, maar ontdekte pas later dat het om een combinatie van een brug over, en een (verboden) tunnel onder het fjord door ging. Dat was balen. Ik was al van plan de "Atlantic Road" naar Kristiansund dan maar links te laten liggen en direct door te steken richting Trondheim. Ook omdat K-sund zelf alleen nog via een grote tunnel te bereiken is. De veerboot die nog op de oude kaarten staat, is uit de vaart genomen.
Maar de campingbaas was erg enthousiast over de "Atlantic Road" en bood gelijk een lift door de tunnel aan. Dat was een aanbod waarop ik geen nee kon zeggen! Vanmiddag bij Kristiansund dan maar kijken hoe dat met die tunnel daar gaat. Volgens de campingbaas kan je de fiets in de bus meenemen. Kijken of dat op zondagmiddag lukt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten