maandag 10 juni 2013

Goedemorgen zonnige dag!

Om zeven uur ben ik wakker geworden met de zon vol op de tent. Heerlijk warm! Zelfs de was die ik gisteravond nat heb opgehangen is al droog. De zon schijnt vanaf vier uur s ochtends, daarom slaap ik met een doek voor de ogen.

Vandaag een kort stuk fietsen naar Bergen. Mooi als ik daar vroeg aan kom. Ik wil de stad bekijken, de tijd nemen om het vervolg van de route tot Trondheim uit te stippelen, kaart kopen, voorraad aan vullen, terrasje pakken. Misschien neem ik in Bergen zelfs een rustdag. Het weerbericht voor de komende twee dagen is warm en zonnig, de wind neemt af en draait naar het westen.

2 opmerkingen:

  1. He Hans,
    Leuk om je zo te volgen! Veel plezier, en mooi fiets weer nog!

    Groetjes vanuit het Provinciehuis ;-)
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Wendy. dank je! vandaag kortebroekenweer! groet uit de tram met Wi-Fi in Bergen

    BeantwoordenVerwijderen