zondag 23 juni 2013

Op de camping in Mosjoen

Vanmiddag ben ik aangekomen in Mosjoen. Hier laat ik de fiets een week achter als ik morgen "even" terug vlieg naar Nederland. Volgens het meisje van de receptie is er achter in de garage van de camping wel een plaatsje voor mijn fiets. Fijn, maar de manier waarop het werd gezegd geeft nog niet direct veel vertrouwen. Morgen ga ik het goed regelen. Vandaag eerst spullen wassen en zorgen dat alles droog wordt. Ik dacht eerst een hutje te huren, maar omdat de  zon vanmiddag zo fel scheen heb ik toch weer de tent opgezet. Na 2 buien heb ik daar nu toch een beetje spijt van. Maar goed, er is ook een droger op de camping en morgen heb ik de hele dag tijd om alles klaar te maken.

De trein naar Trondheim Airport vertrekt in de nacht van maandag op dinsdag om 1.40 uur. Om half acht dinsdagochtend ben ik op het vliegveld. Een paar uur later vertrekt het vliegtuig naar Oslo en aan het eind van de middag ben ik dan in Amsterdam.

Leuke verrassing: Alan, de Zwitserse fietser die ik 5 dagen geleden op de camping bij Trondheim  heb ontmoet, kwam ineens aanfietsen. Alan is de directe route langs de E6 gefietst, terwijl ik de (iets langere) route langs de kust ben gefietst. Zijn eten was op, ik had nog veel restjes en heb voor 2 gekookt. Gezellig samen gegeten en veel gekletst. Alan is van 1964, we schelen precies een jaar :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten