maandag 24 juni 2013

Fiets gestald

Daar staat ie dan: achter in de garage van de camping, tussen de sneeuwschuiver en de winterbanden. Ik denk dat het een vertrouwde plek is. Het blijft spannend. Hopelijk staat de fiets er volgende week maandagavond nog zo bij. En ik hoop dat ik er dan ook bij kan: ik kom laat aan op maandagavond. De camping receptie is open tot 22.00 en de bowlingbaan zelfs tot 24.00 uur, dus dat moet gaan lukken. Zucht.

Het is gelukt alles droog in te pakken. Uiteindelijk heb ik
wel de wasdroger gebruikt. De tent heb ik vanmorgen in de eetkeuken van de camping laten drogen. Buiten regent het sinds een uur of 10 vanochtend. De nacht was droog en zonnig (bizar: ik moest er vannacht om half 2 even uit - de hemel was strak blauw, de bergen lagen al in de zon).

Nu heb ik nog de hele middag en avond voordat de trein vertrekt. Ik ga maar eens kijken wat er in Mosjoen te doen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten