donderdag 20 juni 2013

Fietsende Noren

Ik had goed 50 km gefietst en vond dat het tijd werd voor de eerste lunch stop. Onderweg was er niets: geen enkele winkel of tankstation en de laatste 2 uur had ik zelfs geen auto's meer gezien. Dus ging ik maar mijn boterhammen langs de kant van de weg opeten. Toen kwamen ineens deze drie mannen uit de andere richting aan fietsen. Het zijn Noren uit Trondheim, die terug komen van hun fietsreis. De man met het rode jasje komt terug van de Noordkaap, de andere twee fietsen vanaf Bodo mee. Een vrolijk stel bij elkaar. Goed nieuws was dat ze me konden vertellen dat er 20  km verderop een supermarkt met café is. Daar zit ik nu te internetten. Lekker warm binnen. Buiten is het fris, maar nu in ieder geval weer droog. De eerste 40 km miezerde het. De route is mooi, en rustig dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten