zondag 8 april 2018

De routebeschrijving

In aanvulling op het vorige bericht, waarin ik schrijf dat ik zonder route beschrijving fiets. Dat klopt niet helemaal. Ik volg grotendeels de "route van Amsterdam naar Barcelona" van Paul Benjaminse. Deze route is in 2 boeken tot in werkelijk het kleinste detail nauwgezet beschreven. Ik gebruik onderweg echter het (Garmin) Gps apparaat waarop ik de track van de route heb geladen. De boekjes heb ik gekocht maar thuis gelaten.  Ik heb ze thuis globaal doorgenomen om te kijken welke routevariant me het aantrekkelijkst leek. "Nuttige informatie" als overnachtingsadressen heb ik uit de boekjes gekopieerd en meegenomen. Maar het nut daarvan blijkt maar betrekkelijk. Onderweg is deze informatie makkelijker en beter via internet te vinden. Vooral als het om openingstijden gaat is dat vaak actueler. En wat de route betreft: ik vind het juist leuk om verrast te worden ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten