zaterdag 14 april 2018

Dag 16: Nog een dag in Girona...

Rond een uur of vier vanmiddag is het eindelijk gestopt met regenen in Girona. Voorzichtig kwam de zon ook door en liep temperatuur langzaam maar zeker op.

Na een break van 4 dagen stap ik morgen weer op de fiets. Volgens de diverse weer sites wordt het morgen zonnig en 22 graden. Dat klinkt naar "fietsen in korte broek". Ik moet wel weer in het ritme komen. Maar met deze vooruitzichten lijkt het een mooie (door)start te worden. En de pauze was, ondanks alle regen, ook niet verkeerd.

De eerste 12 dagen tot Montpellier heb ik ruim 1400 km gefietst. Het idee was na Girona door te fietsen tot in Andalusie. Of ik dat nog red voor het eind van de maand, wordt na deze uitgebreide pauze wel een beetje spannend. We gaan het zien. Morgen gaat de etappe de Catalaanse bergen in. Dat lijkt me alvast heel mooi en we zien wel hoe ver we komen!   

2 opmerkingen:

  1. Toch de bergen in, in de buurt van de kust beter weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achterland is leuker om te fietsen, en volgens verwachting ook in binnenland droog. Route loopt op ongeveer 100 km afstand evenwijdig aan de kust. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen