maandag 2 april 2018

Dag 4: Verdun - Andelot: stuk verder en iets later dan gepland...

Het was niet volgens plan (ik had me voorgenomen niet in het donker te fietsen), maar ik ben vanavond pas rond half negen op de camping aangekomen. Tent in het donker opgezet, gedoucht en voor de tent nog een gevulde soep gekookt. Laat geworden dus, daarom alleen kort bericht. Foto's van de etappe volgen morgen.

De eerste camping waar ik om 18:00 uur aankwam was, anders dan in de Camping App staat aangegeven, nog gesloten.  De enige camping in de regio die wel open is,  bleek  nog 50 km verderop te liggen. Deze andere  camping  heb ik daarop voor alle zekerheid maar even  gebeld en uitdrukkelijk afgesproken dat ik laat aan kan komen. Dat was prima.  Inschrijven en afrekenen komt morgen. Het toilethok zou de campingbaas voor me open laten. Dat heeft hij inderdaad gedaan. Speciaal voor mij dus, want ik blijk de enige gast..

Afstand: 170 km, 1250 hm geklommen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten