maandag 10 augustus 2015

Foto's van zondag

Sinds vorige week donderdag (met het SMS festival in Saalburg) blijft het een beetje behelpen met Wifi en oplaadpunten voor mobieltjes. Ik post berichten met foto's bij voorkeur als ik Wifi toegang heb. Data via 3G blijft vrij kostbaar in het buitenland.  Daarom post ik onderweg nog wel eens concept berichten met foto's en een tekst in steekwoorden die ik dan later weer bewerk. Of ik plaats achteraf foto's bij de berichten van een paar dagen terug. Meestal gaat dat goed, soms laat de techniek me in de steek. Vandaag (maandag) lukte het bijvoorbeeld niet om deze foto's bij het verslag van de 12e etappe te plaatsen. Daarom dus apart: Foto's van het gebak en de broodjes onderweg en van een slaperig dorpsplein van Weißensee.  Allemaal van gisteren dus...
Langs de Unstrut "in the middle of nowhere" zo maar een tuinhuisje met een paar houten banken onder de bomen en geweldig zelfgemaakt gebak!
Lunch bij de bakker in Heldrungen (in de Wasserburg Heldrungen is een Jeugdherberg met café, maar niets te eten te krijgen)
Markt Weissensee - het terras van het Café am Markt was nog open.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten