dinsdag 6 augustus 2013

Terug in Woerden

Dinsdagavond 6 augustus kwart voor zes: thuis! Het was een bijzondere thuiskomst. Toen ik aan kwam fietsen stond Janine net op het punt in de auto stappen om naar Almelo te rijden - waar ik juist vandaan kwam. We hebben elkaar 5 minuten gezien, Janine heeft de onderstaande foto van mij gemaakt. Ik heb Janine uitgezwaaid en daarna met Jelle en Lieke gegeten. Jelle en Lieke hebben samen een lekkere maaltijd gekookt. Het is goed weer thuis te zijn!

Dit is het laatste "Dagboek-verslag" van de fietsreis naar Noorwegen op deze website. Ik ga binnenkort zeker nog meer berichten over de reis posten. Dat is dan alleen niet langer "live", maar terugblikkend en samenvattend. Ik wil bijvoorbeeld een overzichtskaartje maken van de gefietste route. Ook ga ik de foto's die ik met de Nikon-camera heb gemaakt uitzoeken. Alle foto's die ik tot nu bij de berichten heb geplaatst zijn met de smartphone gemaakt. Dat beviel zo goed dat ik relatief weinig  met de Nikon heb gefotografeerd. Eigenlijk had ik de Nikon misschien net zo goed thuis kunnen laten. Dat ik dat zou denken, had ik nooit verwacht! (Ik ben namelijk best een camera-liefhebber...).

Aan de lezers van dit weblog: Bedankt dat jullie me hebben gevolgd! Het was leuk via de reacties onderweg contact met jullie te houden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten