woensdag 7 augustus 2013

Noorwegen - Nikon foto's

Onderweg in Noorwegen heb ik met de Nikon camera vooral foto's van het landschap gemaakt. Vaak deed ik dit op dezelfde plek waar ik ook met de smartphone foto's heb gemaakt. Hoewel de Samsung Galaxy Smartphone absoluut mooie foto's maakt, is de beeldkwaliteit van de Nikon compactcamera toch nog net een stukje beter. De Nikon-foto's hebben meer detail en een beter contrast. In deze slideshow een selectie van de foto's die ik tijdens het tweede deel van de reis heb gemaakt: van Midden-Noorwegen (Helgelands Kust), langs de Lofoten, de Vesteralen, de Noordkaap tot aan Grense Jakobslev voorbij Kirkenes. Om de foto's één voor één en/of beeldschermvullend te bekijken: klik op de dia voorstelling.

1 opmerking:

  1. Welkom thuis! Fantastische prestatie.
    hoezo ook de Nikon beter thuis kunnen laten .... zijn toch prachtige plaatjes.
    Het eerste in mijn stuurtas is ook altijd mijn Nikon, stuurtas zit dan welliswaar vol, maar de rest gaat bij Lineke in de stuurtas.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen