zaterdag 1 september 2018

Met een omweg naar Eindhoven

Woerden- Eindhoven is een route die ik vaker fiets. Een enkeltje is tussen de 100 en de 110 km afhankelijk van de gekozen route. Vandaag had ik afgesproken pas aan het eind van de dag in Eindhoven te zijn. Een mooie kans om lekker de tijd te nemen en met de nieuwe fiets met een flinke omweg rustig naar Eindhoven te fietsen. De route ging door de Biesbosch, langs de Maas, door de Drunense Duinen en over de Kampina. Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk onverharde wegen in de route op te nemen. Onderweg heb ik waar mogelijk de veerpont genomen om de rivier over te steken. Meestal probeer ik dat te beperken, omdat het wachten voor het veer te veel tijd kost. Het was een mooie route, vooral de Kampina vond ik erg fraai. Totale afstand was 150 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten